Lördag- oväntade saker händer varje dag

 
Hejsan!
det har varit en låååång dag.Det har faktiskt hänt mycket på senaste tiden...men tur att alla dagar inte är likadana. Måste nog tacka för att jag har så fina vänner och familj trots allt. Vissa dagar är sämre än andra men alla dem underbara människorna som finns runt omkring mig får mig att bra på alla olika sätt. Idag firade jag påsk med min familj. Har tjockat mig rejält dem här dagarna som jag har varit sjuk, har ätit massvis med choklad och idag åt jag kinamat! :) Kan nog lugnt säga att jag känner mig som en gris.
Imorse beställde jag ett par nya tränings tights och senare under dagen åkte jag och pappa till Stadium och kollade efter träningskläder... och gissa vad?? jag införskaffade mig ett par nike skor & tre nya tränings t-shirt. I love them!♥ Vill bli frisk så fort som möjligt! Resten av kvällen ska spenderas med familjen framför tv:en :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0