Early motivation

God morning!
har precis käkat en frukost och snart ger jag mig av till gymmet. Idag är det dag 4 och styrketräning står på schemat. igår var jag som sagt ute och sprang och kördebara kondition. tänkte göra ett schema för er som vill ha lite hjälp med att komma igång med styrketräningen.
Jag kan faktiskt rekommendera er att gå till gymmet tidigt på morgonen dels för att det är ganska tomt och du tillgång till alla olika maskiner. Du slipper köa och du har resten av dagen på dig att göra annat. Men såklart...det är inte alltid man hinner med det pga skolan eller jobbet. Men håll utkik efter uppdatering och senare under dagen kommer troligtvis ett exempel schema för er vill träna ren styrketräning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0