New in!

Ja..mina planer förstördes helt! Jag som hade tänkt att städa rummet,träna och plugga. Nu vet jag inte äns om jag orkar lyfta min lillfinger.. :(  tur att händerna bara hänger över tangetbordet så att jag åtminstone kan blogga. ^^. Men som sagt här sitter jag framför datorn hängig och trött.. Jag kanske har haft feber och jag har även ont i magen.....Det kanske går att fixa med panodil, alvedon & lite te ♥
 
I torsdags åkte jag ner till stan efter skolan och köpte lite saker jag behövde :)
Känner att det är dags att statsa lite på mitt ansikte trots att jag är noggran med att tvätta ansiktet varje morgon & kväll så kännde jag för att prova ansiktsmasker
 
 
Kostar 20kr/st på Kicks
 
 
Sedan köpte jag mig en skrubb från I love...serien. Luktar omotståndligt gott och kroppen blir oberskrivlig len.
 
Kostar 69kr på Kicks. Du kan även köpa produkterna på Åhlens.
 
Sen köpte jag en svart tröja som kommer att användas flitigt :)
 
 
Hehehe blev blixt kär när jag såg dessa örhängen/ earcuffs♥
 
För ett par dagar sen köpte jag denna nagellack. Älskar färgen, stilren och naturlig ♥
 
 
I början av Januari beställde jag dessa sminkborstar får en billig peng. Förväntade mig inte värsta grejen men dem är super bra! :O Så jag är mer än nöjd. Det negativa är att det tog 1 månad leverans eftersom jag beställde dem utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0