Delicious

Hej!
Dagen började med en shopping runda med mina små syskon.
Haha jag ville vara lite sparsam av mig och försöka hålla mig borta från dem lite dyrare saker...
Men det slutade med att jag köpte en dekorations tavla till mitt rum och en nykel ring till mina skåp nyklar. Haha jag trodde att den kostade 20kr för att det var 50% rea på allt i butiken.jag hade räknat ut att det skulle bli 60kr för allt. När jag skulle betala så sa kassörskan 89kr...jaha sa jag och betalade.jag kollade på kvittot och nykel ringen kostade 50kr!!! 50kr för en nykel ring ovärt..bara för att den hade "diamanter" jag kan visa den sen. Men så var det med de..
Nu sitter jag hemma med besök och käkar kladdkaka. Sista biten det kan jag lova! Imorgon ska till gymmet tidigt för att kötta ^^

Tips! Frödinges kladdkaka kostar bara 10kr på ica maxi för er som älskar kladdkaka!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0