life is more than just life

Va snabbt den här veckan har gått.Det är redan lördag och nästa onsdag börjar skolan igen, alltså är det 4 dagar kvar på jullovet! ojoj dags att börja lägga sig tidigare för att vända tillbaka på dygnet ^^
 
Vaknade för cirka en timme sen har hunnit käka frukost och den satt väldigt bra i magen :)
Nu väntar jag på att ett avsnitt av gossip girl ska laddas. Det var ett tag sen jag kollade på gossip,har haft andra saker att göra. Men nu tyckte jag att det var dags igen. Jag är på sista säsongen så det borde gå snabbt att kolla igenom alla avsnitt ;)
 
igår kväll förresten så tittade jag och mina små syskon på en jätte läskig snubbe på youtube som samtidigt var helt otrolig. Har var med och deltog i den britiska X-factorn. Ni måste faktsikt se det själv!
 
KOLLA , HELT AMAZING!
 
 
(min header är på g) ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0