My favorite-breakfast

God morgon!
Har redan hunnit käka frukost.Jag hade tänkt att ta en kort shoppingtur innan jag tar mig ner till gymmet.
Igår hittade jag en tjocktröja och ett par örhängen på rea. Hade lite tur för att det var den sista tjocktröjan i den stilen.
Nu ska jag på jakt efter ett par jeans och flera överdelar :)


Nu tänkte jag dela med mig av mitt havregrynsrecept:
1dl havregryn
Lite vatten ca 1-2dl så vattnet täcker havregrynen
In i mikron 2:30 min
Sen kan ni ha frukt till det och kanel lite mjölk också om ni vill.
Tips! Blanda vatten och havregyn i en plast liknande burk först och värm i mikron sedan häller ni över det i en skål
Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0