You have to try harder

Vilken lååååång dag!
Dagen började med ett kursprov i fysik (inga kommentarer) satt från 8.30-12.35.. Skönt att vi fick sluta efter provet. Bestämde mig för att dra ner till gymmet och träna ca 1h.Efter det mötte jag mina kompisar för att köpa presenter till två andra kompisar :)
Skyndade mig hem därefter och runt ca 16.45 åt jag lunch! Jag fixade mig till en teater föreställning som jag trodde var 19.00 men som egentligen började 18.00 och det märkte jag vid 17.30 så pappa som var så snäll skjutsade mig till stadsteatern.Jag kom ca 1min innan föreställningen började. Bra jobbat!
Jag måste verkligen ge beröm till alla skådisar mycket,mycket duktiga! (Mer om föreställningen kommer att komma upp imorgon)
Föreställningen slutade runt 08.30 kom hem vid kvart över nio typ och satte mig direkt och plugga ^^ like always!
Blev klar för en timme sen och nu ligger jag i min säng redo för att sova.
Det får bli första och sista inlägget för idag(igår)
God natt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0