Sheet day!

 
Jag klarade mig utan sötsaker i 30 dagar. Det handlar inte om att tvinga sig själv utan det handlar om disciplin. Visst är det inte kul och tvinga sig själv att inte äta sötsaker. Men man måste ha dicilpin om man verkligen vill uppnå sina mål. Vill du få magmuskler? då måste du vara rikigt ordenligt med kosten och träningen. Visst,du kan äta sötsaker och sånt fast med måtta. Men gör det för att du vill inte för att andra tvingar dig att äta. Du ska inte heller må dåligt av det. Om du vet att du tränar mycket och äter nyttigt dem andra dagarna så är det okej att äta sötsaker någon gång under månaden. Det är okej att unna sig men för ofta för att det är inte heller bra för kroppen. Idag tyckte jag att det var okej att unna mig. Jag menar det är påsk och såklart så fick jag ett påskägg ^^ Jag har ätit godis, choklad och glass. Imorgon kör jag igen! Tänkte tipsa er om en sockerfri glass. Den heter "sockerfri glass" finns med choklad smak (bilden ovan) finns att köpa på ica Maxi. Det kanske finns på andra matbutiker jag har inte tittat själv men denna glass är rikigt god och funkar perfekt om man är sugen på glass :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0